Site programming by Marcin Junczys-Dowmunt



 
 
 
W innych językach: English | Deutsch

Jerzy Pogonowski - Posługa dydaktyczna

From Zakład Logiki Stosowanej

(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 11:35, 15 paź 2007 (edytuj)
Pogonowski (Dyskusja | wkład)
(Logika Matematyczna)
← Poprzednia edycja
Wersja z dnia 11:36, 15 paź 2007 (edytuj) (undo)
Pogonowski (Dyskusja | wkład)
(Semiotyka Logiczna)
Następna edycja →
Linia 22: Linia 22:
* [[Media: semlog4x2007.pdf | Wprowadzenie. ]] 4 października 2007. * [[Media: semlog4x2007.pdf | Wprowadzenie. ]] 4 października 2007.
* [[Media: semlog11x2007.pdf | Wspominki z kursu logiki. ]] 11 października 2007. * [[Media: semlog11x2007.pdf | Wspominki z kursu logiki. ]] 11 października 2007.
 +* [[Media: semlog18x2007.pdf | Antynomie, paradoksy, sofizmaty. ]] 18 października 2007.
==Zajęcia planowane w roku akademickim 2007-2008== ==Zajęcia planowane w roku akademickim 2007-2008==

Wersja z dnia 11:36, 15 paź 2007

CV | Badania | Posługa dydaktyczna | Publikacje | Teksty on line


Spis treści

Materiały dydaktyczne 2007-2008

Logika Matematyczna

Semiotyka Logiczna

Zajęcia planowane w roku akademickim 2007-2008

Logika matematyczna (2007)

Funkcje rekurencyjne (2007)

O przekonaniach i przekonywaniu (wykład fakultatywny, 2007)

Rozdział III skryptu 'Metoda drzew semantycznych w Klasycznym Rachunku Logicznym'

Logika - zadania egzaminacyjne (z rozwiązaniami)

Logika - zadania archiwalne

Naukoznawstwo (2006-2007)

Sylabusy do zajęć w roku akademickim 2006-2007

Proponowane tematy rozpraw magisterskich

  • logiczna analiza modalności (zwłaszcza epistemicznych);
  • argumentacja, perswazja, manipulacja;
  • komunikacja społeczna: analiza logiczna;
  • komparatystyka logiczna: logika Zachodu a refleksja logiczna Orientu;
  • antynomie, paradoksy, sofizmaty;
  • dowcip, humor, komizm: analiza logiczna i semiotyczna;
  • etnologika jako dyscyplina bezprzedmiotowa (?);
  • pojęcie racjonalności: analiza logiczna oraz etnologiczna;
  • filozofia matematyki (np. poglądy dot. nieskończoności, refleksje dot. obliczalności);
  • tworzenie (się) pojęć logicznych oraz metalogicznych.