Site programming by Marcin Junczys-Dowmunt



 
 
 

Jerzy Pogonowski - Posługa dydaktyczna

From Zakład Logiki Stosowanej

(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 08:33, 17 kwi 2007 (edytuj)
Pogonowski (Dyskusja | wkład)
(Funkcje rekurencyjne)
← Poprzednia edycja
Wersja z dnia 05:44, 19 kwi 2007 (edytuj) (undo)
Pogonowski (Dyskusja | wkład)
(Funkcje rekurencyjne)
Następna edycja →
Linia 32: Linia 32:
* [[Media: drfurek08.pdf | Wykład 18 IV 2007: Zbiory i relacje rekurencyjnie przeliczalne. ]] * [[Media: drfurek08.pdf | Wykład 18 IV 2007: Zbiory i relacje rekurencyjnie przeliczalne. ]]
* [[Media: drfurek09.pdf | Wykład 25 IV 2007: Reprezentowalność funkcji rekurencyjnych w Arytmetyce Peana. ]] * [[Media: drfurek09.pdf | Wykład 25 IV 2007: Reprezentowalność funkcji rekurencyjnych w Arytmetyce Peana. ]]
-* Wykład 16 V 2007: Arytmetyzacja składni.+* Wykład 23 V 2007: Arytmetyzacja składni.
-* Wykład 23 V 2007: Twierdzenie Gödla o niezupełności Arytmetyki Peana.+* Wykład 30 V 2007: Twierdzenie Gödla o niezupełności Arytmetyki Peana.
-* Wykład 30 V 2007: O teoriach rozstrzygalnych i nierozstrzygalnych.+
==O przekonaniach i przekonywaniu (wykład fakultatywny)== ==O przekonaniach i przekonywaniu (wykład fakultatywny)==

Wersja z dnia 05:44, 19 kwi 2007

CV | Badania | Posługa dydaktyczna | Publikacje | Teksty on line


Spis treści

Logika matematyczna

Funkcje rekurencyjne

O przekonaniach i przekonywaniu (wykład fakultatywny)

Rozdział III skryptu 'Metoda drzew semantycznych w Klasycznym Rachunku Logicznym'

Logika - zadania egzaminacyjne (z rozwiązaniami)

Logika - zadania archiwalne

Naukoznawstwo

Sylabusy do zajęć w roku akademickim 2006-2007

Proponowane tematy rozpraw magisterskich

  • logiczna analiza modalności (zwłaszcza epistemicznych);
  • argumentacja, perswazja, manipulacja;
  • komunikacja społeczna: analiza logiczna;
  • komparatystyka logiczna: logika Zachodu a refleksja logiczna Orientu;
  • antynomie, paradoksy, sofizmaty;
  • dowcip, humor, komizm: analiza logiczna i semiotyczna;
  • etnologika jako dyscyplina bezprzedmiotowa (?);
  • pojęcie racjonalności: analiza logiczna oraz etnologiczna;
  • filozofia matematyki (np. poglądy dot. nieskończoności, refleksje dot. obliczalności);
  • tworzenie (się) pojęć logicznych oraz metalogicznych.