Site programming by Marcin Junczys-Dowmunt



 
 
 
W innych językach: English | Deutsch

Jerzy Pogonowski - Posługa dydaktyczna

From Zakład Logiki Stosowanej

(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 21:08, 26 gru 2007 (edytuj)
Pogonowski (Dyskusja | wkład)
(Archiwum)
← Poprzednia edycja
Wersja z dnia 17:56, 28 gru 2007 (edytuj) (undo)
Pogonowski (Dyskusja | wkład)
(Logika Matematyczna (2007-2008, I JiNoI))
Następna edycja →
Linia 30: Linia 30:
* [[Media: rezolkrz.pdf | Dowody twierdzeń o trafności i pełności metody rezolucji w KRZ. ]] * [[Media: rezolkrz.pdf | Dowody twierdzeń o trafności i pełności metody rezolucji w KRZ. ]]
* [[Media: logmatdod06.pdf | Dodatek 6. Metoda rezolucji i metoda drzew u Lewisa Carrolla. ]] * [[Media: logmatdod06.pdf | Dodatek 6. Metoda rezolucji i metoda drzew u Lewisa Carrolla. ]]
-* Tablice analityczne dla KRZ. W styczniu 2008.+* [[Media: logmat03012008.pdf | Tablice analityczne dla KRZ. ]] 3, 10 stycznia 2008.
 +* [[Media: tabkrz.pdf | Trafność i pełność metody tablic analitycznych dla KRZ. ]]
 + 
 +To już wszystkie materiały semestru zimowego. <br>
 +Na zajęciach 17 i 24 stycznia 2008 roku dokonamy ewaluacji wiedzy przyswojonej przez słuchaczy.
===Funkcje rekurencyjne (2008, III JiIN)=== ===Funkcje rekurencyjne (2008, III JiIN)===

Wersja z dnia 17:56, 28 gru 2007

CV | Badania | Posługa dydaktyczna | Publikacje | Teksty on line


Spis treści

Aktualności

Materiały dydaktyczne 2007-2008

Logika Matematyczna (2007-2008, I JiNoI)

To już wszystkie materiały semestru zimowego.
Na zajęciach 17 i 24 stycznia 2008 roku dokonamy ewaluacji wiedzy przyswojonej przez słuchaczy.

Funkcje rekurencyjne (2008, III JiIN)


Semiotyka Logiczna (2007, IV JiIN)

Metodologia Nauk (Naukoznawstwo, Etno V, zaoczna, 2007)

Skrypt: Drzewa Semantyczne w KRP

Zajęcia planowane w roku akademickim 2007-2008


Archiwum

Logika - zadania egzaminacyjne (z rozwiązaniami)

Logika - zadania archiwalne

Sylabusy do zajęć w roku akademickim 2006-2007

Proponowane tematy rozpraw magisterskich

  • logiczna analiza modalności (zwłaszcza epistemicznych);
  • argumentacja, perswazja, manipulacja;
  • komunikacja społeczna: analiza logiczna;
  • komparatystyka logiczna: logika Zachodu a refleksja logiczna Orientu;
  • antynomie, paradoksy, sofizmaty;
  • dowcip, humor, komizm: analiza logiczna i semiotyczna;
  • etnologika jako dyscyplina bezprzedmiotowa (?);
  • pojęcie racjonalności: analiza logiczna oraz etnologiczna;
  • filozofia matematyki (np. poglądy dot. nieskończoności, refleksje dot. obliczalności);
  • tworzenie (się) pojęć logicznych oraz metalogicznych.