Site programming by Marcin Junczys-Dowmunt



 
 
 

Victoria Kamasa - Socjolingwistyka

From Zakład Logiki Stosowanej

(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 07:07, 26 kwi 2012 (edytuj)
Kamasa (Dyskusja | wkład)
(SEMESTR LETNI)
← Poprzednia edycja
Wersja z dnia 07:17, 26 kwi 2012 (edytuj) (undo)
Kamasa (Dyskusja | wkład)
(SEMESTR LETNI)
Następna edycja →
Linia 20: Linia 20:
**[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc17wierzbickazad-120327095451-phpapp02&stripped_title=soc17-wierzbicka-zad&userName=VictoriaKamasa Zadania do tekstu] **[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc17wierzbickazad-120327095451-phpapp02&stripped_title=soc17-wierzbicka-zad&userName=VictoriaKamasa Zadania do tekstu]
*[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc18jos-120327095509-phpapp02&stripped_title=soc18-jos&userName=VictoriaKamasa ''Tę żabę trzeba zjeść'' Językowy obraz żaby] *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc18jos-120327095509-phpapp02&stripped_title=soc18-jos&userName=VictoriaKamasa ''Tę żabę trzeba zjeść'' Językowy obraz żaby]
 +**[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc18joszad-120426024430-phpapp01&stripped_title=soc18-jos-zad&userName=VictoriaKamasa Zadania do tekstu]
**[[Media:Socjo_Boroditsky.pdf|''Tekst na następne zajęcia - informacje, kto co czyta na końcu prezentacji'']] **[[Media:Socjo_Boroditsky.pdf|''Tekst na następne zajęcia - informacje, kto co czyta na końcu prezentacji'']]
*[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc19borodicky-120426022112-phpapp01&stripped_title=soc19-borodicky&userName=VictoriaKamasa Język a myślenie. Czasy w chińskim] *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc19borodicky-120426022112-phpapp01&stripped_title=soc19-borodicky&userName=VictoriaKamasa Język a myślenie. Czasy w chińskim]

Wersja z dnia 07:17, 26 kwi 2012

Logika | Statystyka | Praktyczna metodologia... | Socjolingwistyka | Seminarium 2012


SOCJOLINGWISTYKA

SEMESTR LETNI

SEMESTR ZIMOWY

[1][2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]