Victoria Kamasa - Socjolingwistyka
From Zakład Logiki Stosowanej
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 14:55, 21 lut 2012 (edytuj) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→SOCJOLINGWISTYKA) ← Poprzednia edycja |
Wersja z dnia 10:15, 22 lut 2012 (edytuj) (undo) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→SEMESTR ZIMOWY) Następna edycja → |
||
Linia 30: | Linia 30: | ||
**[http://www.4shared.com/document/A7DGSx7S/soc_Bernstein.html''Tekst na następne zajęcia - B.Bernstein''] | **[http://www.4shared.com/document/A7DGSx7S/soc_Bernstein.html''Tekst na następne zajęcia - B.Bernstein''] | ||
*[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc8bernstein-111124103835-phpapp01&stripped_title=soc8-bernstein&userName=VictoriaKamasa Kod ograniczony i kod rozbudowany - teoria B. Bernsteina] | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc8bernstein-111124103835-phpapp01&stripped_title=soc8-bernstein&userName=VictoriaKamasa Kod ograniczony i kod rozbudowany - teoria B. Bernsteina] | ||
+ | **[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc8bernsteinzad-120222040617-phpapp01&stripped_title=soc8-bernstein-zad&userName=VictoriaKamasa ''Zadania do tekstu''] | ||
** [http://www.youtube.com/watch?v=0opkSG0mfBQ&feature=related ''Żartobliwa ilustracja po angielsku''] | ** [http://www.youtube.com/watch?v=0opkSG0mfBQ&feature=related ''Żartobliwa ilustracja po angielsku''] | ||
**[http://www.4shared.com/document/oNgAb0qZ/pic_2011-10-27_154144.html ''Tekst na następne zajęcia''] | **[http://www.4shared.com/document/oNgAb0qZ/pic_2011-10-27_154144.html ''Tekst na następne zajęcia''] | ||
Linia 35: | Linia 36: | ||
***''Panie - charakterystyka poszczególnych pól leksyklanych'' | ***''Panie - charakterystyka poszczególnych pól leksyklanych'' | ||
***''Panowie - charakterystyka wyrażeń uznawanych za typowe ze względu na płeć'' | ***''Panowie - charakterystyka wyrażeń uznawanych za typowe ze względu na płeć'' | ||
- | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc9jezykkobietimczyzn-111202071423-phpapp02&stripped_title=soc9-jezyk-kobietimczyzn&userName=VictoriaKamasa Język kobiet i mężczyzn] | + | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc9jezykkobietimczyzn-111202071423-phpapp02&stripped_title=soc9-jezyk-kobietimczyzn&userName=VictoriaKamasa Język kobiet i mężczyzn] |
+ | **[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc9jezykkobietimczyznzad-120222040612-phpapp01&stripped_title=soc9-jezyk-kobietimczyznzad&userName=VictoriaKamasa ''Zadania do tekstu''] | ||
**''Garść przykładowych tekstów o gwarach'' | **''Garść przykładowych tekstów o gwarach'' | ||
[http://www2.polonistyka.uj.edu.pl/LingVaria/archiwa/LV_1_2007_pdf/09-Maciej%20Rak.pdf][http://www2.polonistyka.uj.edu.pl/LingVaria/archiwa/LV_1_2010_pdf/012_Kobus.pdf] | [http://www2.polonistyka.uj.edu.pl/LingVaria/archiwa/LV_1_2007_pdf/09-Maciej%20Rak.pdf][http://www2.polonistyka.uj.edu.pl/LingVaria/archiwa/LV_1_2010_pdf/012_Kobus.pdf] | ||
Linia 50: | Linia 52: | ||
**[[Media:Soc_swiąteczne.pdf|''Tekst na następne zajęcia'']] | **[[Media:Soc_swiąteczne.pdf|''Tekst na następne zajęcia'']] | ||
*[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc11przedwiteczna-111215081940-phpapp02&stripped_title=soc11-przedwiteczna&userName=VictoriaKamasa Przedświąteczna przygoda leksykalna...] | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc11przedwiteczna-111215081940-phpapp02&stripped_title=soc11-przedwiteczna&userName=VictoriaKamasa Przedświąteczna przygoda leksykalna...] | ||
+ | **[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc11przedwitecznazad-120222041216-phpapp01&stripped_title=soc11-przedwiteczna-zad&userName=VictoriaKamasa ''Zadania do tekstu''] | ||
*[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc12spotkaniajzykowe-120121122126-phpapp02&stripped_title=soc12-spotkania-jzykowe&userName=VictoriaKamasa Spotkania językowe] | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc12spotkaniajzykowe-120121122126-phpapp02&stripped_title=soc12-spotkania-jzykowe&userName=VictoriaKamasa Spotkania językowe] | ||
**[[Media:Soc_pidżin.pdf|''Tekst na następne zajęcia'']] | **[[Media:Soc_pidżin.pdf|''Tekst na następne zajęcia'']] |
Wersja z dnia 10:15, 22 lut 2012
Logika | Statystyka | Praktyczna metodologia... | Socjolingwistyka
SOCJOLINGWISTYKA
SEMESTR LETNI
SEMESTR ZIMOWY
- Wprowadzenie
- Joshua A. Fismann Socjologia języka
- Uwagi i przemyślenia na temat współczesnej socjolingwistyki...
- Odmiany języka
- Socjolekt alumnów
- Socjolekt cyklistów
- W.Labov - Fonologiczne korelaty stratyfikacji społecznej
- Kod ograniczony i kod rozbudowany - teoria B. Bernsteina
- Zadania do tekstu
- Żartobliwa ilustracja po angielsku
- Tekst na następne zajęcia
- wszyscy - wprowadzenie i konkluzja
- Panie - charakterystyka poszczególnych pól leksyklanych
- Panowie - charakterystyka wyrażeń uznawanych za typowe ze względu na płeć
- Język kobiet i mężczyzn
- Zadania do tekstu
- Garść przykładowych tekstów o gwarach
[1][2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]
- Gwary
- Zadanie: na podstawie wybranego artykułu przedstaw wybraną gwarę wg porządku z zajęć
- Tekst na następne zajęcia
- Przedświąteczna przygoda leksykalna...
- Spotkania językowe
- Tekst na następne zajęcia
- Wszyscy: części 1,2,4,6
- Panie: części 3.1, 3.2, 3.3, 3.4,5
- Panowie: części 3.5, 3.6, 3.7,4
- Tekst na następne zajęcia