Victoria Kamasa - Socjolingwistyka
From Zakład Logiki Stosowanej
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 20:28, 20 lut 2012 (edytuj) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→SOCJOLINGWISTYKA) ← Poprzednia edycja |
Wersja z dnia 14:55, 21 lut 2012 (edytuj) (undo) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→SOCJOLINGWISTYKA) Następna edycja → |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
**[https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ApJ46Y3_rg7gdG1ETmN0WlE5Nk1DV085VU5hejhzLUE '''Informacje o zaliczonych tekstach'''] | **[https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ApJ46Y3_rg7gdG1ETmN0WlE5Nk1DV085VU5hejhzLUE '''Informacje o zaliczonych tekstach'''] | ||
+ | ===SEMESTR LETNI=== | ||
+ | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc13pidinarabskiego-120221085307-phpapp01&stripped_title=soc13-pidin-arabskiego&userName=VictoriaKamasa Pidżin arabskiego] | ||
+ | **[http://www.4shared.com/office/WFdHXPrl/soc_dyglosia.html|''Tekst na następne zajęcia''] | ||
+ | **[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc13pidinarabskiegozadania-120221085311-phpapp02&stripped_title=soc13-pidin-arabskiegozadania&userName=VictoriaKamasa Zadania do tekstu] | ||
+ | ===SEMESTR ZIMOWY=== | ||
*[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=socjolingwistyka-111007115316-phpapp02&stripped_title=socjwpr&userName=VictoriaKamasa Wprowadzenie] | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=socjolingwistyka-111007115316-phpapp02&stripped_title=socjwpr&userName=VictoriaKamasa Wprowadzenie] | ||
*[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=socj2fishman-111017075414-phpapp01&stripped_title=socj2-fishman-9731063&userName=VictoriaKamasa Joshua A. Fismann ''Socjologia języka''] | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=socj2fishman-111017075414-phpapp01&stripped_title=socj2-fishman-9731063&userName=VictoriaKamasa Joshua A. Fismann ''Socjologia języka''] | ||
Linia 50: | Linia 55: | ||
***Panie: części 3.1, 3.2, 3.3, 3.4,5 | ***Panie: części 3.1, 3.2, 3.3, 3.4,5 | ||
***Panowie: części 3.5, 3.6, 3.7,4 | ***Panowie: części 3.5, 3.6, 3.7,4 | ||
- | *[Pidżin arabskiego] | ||
- | **[http://www.4shared.com/office/WFdHXPrl/soc_dyglosia.html|''Tekst na następne zajęcia''] |
Wersja z dnia 14:55, 21 lut 2012
Logika | Statystyka | Praktyczna metodologia... | Socjolingwistyka
SOCJOLINGWISTYKA
SEMESTR LETNI
SEMESTR ZIMOWY
- Wprowadzenie
- Joshua A. Fismann Socjologia języka
- Uwagi i przemyślenia na temat współczesnej socjolingwistyki...
- Odmiany języka
- Socjolekt alumnów
- Socjolekt cyklistów
- W.Labov - Fonologiczne korelaty stratyfikacji społecznej
- Kod ograniczony i kod rozbudowany - teoria B. Bernsteina
- Żartobliwa ilustracja po angielsku
- Tekst na następne zajęcia
- wszyscy - wprowadzenie i konkluzja
- Panie - charakterystyka poszczególnych pól leksyklanych
- Panowie - charakterystyka wyrażeń uznawanych za typowe ze względu na płeć
- Język kobiet i mężczyzn
- Garść przykładowych tekstów o gwarach
[1][2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]
- Gwary
- Zadanie: na podstawie wybranego artykułu przedstaw wybraną gwarę wg porządku z zajęć
- Tekst na następne zajęcia
- Przedświąteczna przygoda leksykalna...
- Spotkania językowe
- Tekst na następne zajęcia
- Wszyscy: części 1,2,4,6
- Panie: części 3.1, 3.2, 3.3, 3.4,5
- Panowie: części 3.5, 3.6, 3.7,4
- Tekst na następne zajęcia