Victoria Kamasa - Socjolingwistyka
From Zakład Logiki Stosowanej
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 07:44, 26 kwi 2012 (edytuj) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→SEMESTR LETNI) ← Poprzednia edycja |
Wersja z dnia 10:06, 26 kwi 2012 (edytuj) (undo) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→SEMESTR LETNI) Następna edycja → |
||
Linia 27: | Linia 27: | ||
*[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc22niemylosoniu-120426031209-phpapp01&stripped_title=soc22-nie-myl-o-soniu&userName=VictoriaKamasa Nie myśl o słoniu!] | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc22niemylosoniu-120426031209-phpapp01&stripped_title=soc22-nie-myl-o-soniu&userName=VictoriaKamasa Nie myśl o słoniu!] | ||
**[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc21lakoffzad-120426023437-phpapp02&stripped_title=soc21-lakoff-zad&userName=VictoriaKamasa Zadania do tekstu] | **[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc21lakoffzad-120426023437-phpapp02&stripped_title=soc21-lakoff-zad&userName=VictoriaKamasa Zadania do tekstu] | ||
+ | **[http://www.box.com/shared/xon6r23r3m614519zy9k Tekst na następne zajęcia] | ||
+ | *** Wszyscy: 1,3,4,5,7 | ||
+ | *** Dla chętnych:2 | ||
+ | *** Panie: 6.1, 6.2, 6.3. | ||
+ | *** Panowie 6.4, 6.5, 6.6. | ||
===SEMESTR ZIMOWY=== | ===SEMESTR ZIMOWY=== |
Wersja z dnia 10:06, 26 kwi 2012
Logika | Statystyka | Praktyczna metodologia... | Socjolingwistyka | Seminarium 2012
SOCJOLINGWISTYKA
SEMESTR LETNI
- Pidżin arabskiego
- Język-myśl-kultura
- Whorf - Uniwersum Indian
- Wierzbicka - Różne kultury, różne języki, różne akty mowy
- Tę żabę trzeba zjeść Językowy obraz żaby
- Język a myślenie. Czasy w chińskim
- Słowa między ludźmi
- Nie myśl o słoniu!
- Zadania do tekstu
- Tekst na następne zajęcia
- Wszyscy: 1,3,4,5,7
- Dla chętnych:2
- Panie: 6.1, 6.2, 6.3.
- Panowie 6.4, 6.5, 6.6.
SEMESTR ZIMOWY
- Wprowadzenie
- Joshua A. Fismann Socjologia języka
- Uwagi i przemyślenia na temat współczesnej socjolingwistyki...
- Odmiany języka
- Socjolekt alumnów
- Socjolekt cyklistów
- W.Labov - Fonologiczne korelaty stratyfikacji społecznej
- Kod ograniczony i kod rozbudowany - teoria B. Bernsteina
- Zadania do tekstu
- Żartobliwa ilustracja po angielsku
- Tekst na następne zajęcia
- wszyscy - wprowadzenie i konkluzja
- Panie - charakterystyka poszczególnych pól leksyklanych
- Panowie - charakterystyka wyrażeń uznawanych za typowe ze względu na płeć
- Język kobiet i mężczyzn
- Zadania do tekstu
- Garść przykładowych tekstów o gwarach
[1][2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]
- Gwary
- Zadanie: na podstawie wybranego artykułu przedstaw wybraną gwarę wg porządku z zajęć
- Tekst na następne zajęcia
- Przedświąteczna przygoda leksykalna...
- Spotkania językowe
- Tekst na następne zajęcia
- Wszyscy: części 1,2,4,6
- Panie: części 3.1, 3.2, 3.3, 3.4,5
- Panowie: części 3.5, 3.6, 3.7,4
- Tekst na następne zajęcia