Victoria Kamasa - Socjolingwistyka
From Zakład Logiki Stosowanej
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 11:14, 14 maj 2012 (edytuj) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→SEMESTR LETNI) ← Poprzednia edycja |
Wersja z dnia 09:49, 8 paź 2012 (edytuj) (undo) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→SEMESTR LETNI) Następna edycja → |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
**[https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ApJ46Y3_rg7gdG1ETmN0WlE5Nk1DV085VU5hejhzLUE '''Informacje o zaliczonych tekstach'''] | **[https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ApJ46Y3_rg7gdG1ETmN0WlE5Nk1DV085VU5hejhzLUE '''Informacje o zaliczonych tekstach'''] | ||
- | ===SEMESTR LETNI=== | + | |
- | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc13pidinarabskiego-120221085307-phpapp01&stripped_title=soc13-pidin-arabskiego&userName=VictoriaKamasa Pidżin arabskiego] | + | |
- | **[http://www.4shared.com/office/WFdHXPrl/soc_dyglosia.html|''Tekst na następne zajęcia''] | + | |
- | **[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc13pidinarabskiegozadania-120221085311-phpapp02&stripped_title=soc13-pidin-arabskiegozadania&userName=VictoriaKamasa Zadania do tekstu] | + | |
- | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc14dyglosja-120514063818-phpapp02&stripped_title=soc14-dyglosja&userName=VictoriaKamasa Dyglosja] | + | |
- | **[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc14dyglosjazadania-120514063342-phpapp01&stripped_title=soc14-dyglosja-zadania&userName=VictoriaKamasa Zadania do tekstu] | + | |
- | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc15jzykkultura-myl-120302055514-phpapp02&stripped_title=soc15-jzyk-kultura-myl&userName=VictoriaKamasa Język-myśl-kultura] | + | |
- | **[[Media:Soc16_Whorf.pdf|''Tekst na następne zajęcia'']] | + | |
- | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc16whorf-120327100101-phpapp01&stripped_title=soc16-whorf&userName=VictoriaKamasa Whorf - Uniwersum Indian] | + | |
- | **[[Media:Soc17_Wierzbicka.pdf|''Tekst na następne zajęcia'']] | + | |
- | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc17wierzbicka-120327095506-phpapp01&stripped_title=soc17-wierzbicka&userName=VictoriaKamasa Wierzbicka - Różne kultury, różne języki, różne akty mowy] | + | |
- | **[http://www.lingwistyka.uni.wroc.pl/jk/JK-13/JK13-dabrowska.pdf ''tekst na następne zajęcia''] | + | |
- | **[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc17wierzbickazad-120327095451-phpapp02&stripped_title=soc17-wierzbicka-zad&userName=VictoriaKamasa Zadania do tekstu] | + | |
- | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc18jos-120327095509-phpapp02&stripped_title=soc18-jos&userName=VictoriaKamasa ''Tę żabę trzeba zjeść'' Językowy obraz żaby] | + | |
- | **[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc18joszad-120426024430-phpapp01&stripped_title=soc18-jos-zad&userName=VictoriaKamasa Zadania do tekstu] | + | |
- | **[[Media:Socjo_Boroditsky.pdf|''Tekst na następne zajęcia - informacje, kto co czyta na końcu prezentacji'']] | + | |
- | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc19borodicky-120426022112-phpapp01&stripped_title=soc19-borodicky&userName=VictoriaKamasa Język a myślenie. Czasy w chińskim] | + | |
- | **[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc19borodickyzad-120426025047-phpapp01&stripped_title=soc19-borodicky-zad&userName=VictoriaKamasa Zadania do tekstu] | + | |
- | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc21sowamidzyludmi-120426022124-phpapp02&stripped_title=soc21-sowa-midzy-ludmi&userName=VictoriaKamasa Słowa między ludźmi] | + | |
- | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc22niemylosoniu-120426031209-phpapp01&stripped_title=soc22-nie-myl-o-soniu&userName=VictoriaKamasa Nie myśl o słoniu!] | + | |
- | **[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc21lakoffzad-120426023437-phpapp02&stripped_title=soc21-lakoff-zad&userName=VictoriaKamasa Zadania do tekstu] | + | |
- | **[http://www.box.com/shared/xon6r23r3m614519zy9k Tekst na następne zajęcia] | + | |
- | *** Wszyscy: 1,3,4,5,7 | + | |
- | *** Dla chętnych:2 | + | |
- | *** Panie: 6.1, 6.2, 6.3. | + | |
- | *** Panowie 6.4, 6.5, 6.6. | + | |
===SEMESTR ZIMOWY=== | ===SEMESTR ZIMOWY=== |
Wersja z dnia 09:49, 8 paź 2012
Logika | Statystyka | Praktyczna metodologia... | Socjolingwistyka | Seminarium 2012
SOCJOLINGWISTYKA
SEMESTR ZIMOWY
- Wprowadzenie
- Joshua A. Fismann Socjologia języka
- Uwagi i przemyślenia na temat współczesnej socjolingwistyki...
- Odmiany języka
- Socjolekt alumnów
- Socjolekt cyklistów
- W.Labov - Fonologiczne korelaty stratyfikacji społecznej
- Kod ograniczony i kod rozbudowany - teoria B. Bernsteina
- Zadania do tekstu
- Żartobliwa ilustracja po angielsku
- Tekst na następne zajęcia
- wszyscy - wprowadzenie i konkluzja
- Panie - charakterystyka poszczególnych pól leksyklanych
- Panowie - charakterystyka wyrażeń uznawanych za typowe ze względu na płeć
- Język kobiet i mężczyzn
- Zadania do tekstu
- Garść przykładowych tekstów o gwarach
[1][2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]
- Gwary
- Zadanie: na podstawie wybranego artykułu przedstaw wybraną gwarę wg porządku z zajęć
- Tekst na następne zajęcia
- Przedświąteczna przygoda leksykalna...
- Spotkania językowe
- Tekst na następne zajęcia
- Wszyscy: części 1,2,4,6
- Panie: części 3.1, 3.2, 3.3, 3.4,5
- Panowie: części 3.5, 3.6, 3.7,4
- Tekst na następne zajęcia