Victoria Kamasa - Metodologia językoznawstwa w praktyce
From Zakład Logiki Stosowanej
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 16:43, 8 mar 2013 (edytuj) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→Metodologia językoznawstwa w praktyce) ← Poprzednia edycja |
Aktualna wersja (09:48, 9 cze 2014) (edytuj) (undo) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→Metodologia językoznawstwa w praktyce) |
||
(18 intermediate revisions not shown.) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | [[Victoria Kamasa - Logika|Logika]] | | + | [[Victoria Kamasa - Statystyka JK|Statystyka (JK)]] | |
- | [[Victoria Kamasa - Statystyka|Statystyka]] | | + | |
- | [[Victoria Kamasa - Praktyczna metodologia...|Praktyczna metodologia...]] | | + | |
[[Victoria Kamasa - Socjolingwistyka|Socjolingwistyka]] | | [[Victoria Kamasa - Socjolingwistyka|Socjolingwistyka]] | | ||
- | [[Victoria Kamasa - Seminarium 2013|Seminarium 2013]] | | + | [[Victoria Kamasa - Seminarium 2014|Seminarium 2014]] | |
- | [[Victoria Kamasa - Wprowadzenie do Krytycznej Analizy Dyskursu|Wprowadzenie do Krytycznej Analizy Dyskursu]] | + | |
==Metodologia językoznawstwa w praktyce== | ==Metodologia językoznawstwa w praktyce== | ||
- | **[http://elearning-neo.amu.edu.pl Strona z tekstami i zadaniami] (dostępna po zalogowaniu i wyborze odpowiedniego kursu) | + | *[http://elearning-neo.amu.edu.pl/course/view.php?id=285 Strona z tekstami i zadaniami] (dostępna po zalogowaniu i wyborze odpowiedniego kursu) |
+ | **hasło: metodologia | ||
*[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/16718857 Wprowadzenie] | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/16718857 Wprowadzenie] | ||
- | *[www.slideshare.net/slideshow/embed_code/17039640 Podejście socjokognitywne] | + | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/17039730 Co to jest nauka?] |
+ | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/17711049 Badania eksperymentalne] | ||
+ | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/18248039 Badania ankietowe] | ||
+ | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/18833990 Badanie tekstu] | ||
+ | **''na następne zajęcia czytamy'': | ||
+ | ***wszyscy:185-191 (bez 4.1) oraz 210 (od 7) do 218 | ||
+ | ***Panie:191 (od 4.1) do 197 | ||
+ | ***Panowie: 198 - 210 (do 7) | ||
+ | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/19396908 Badania korpusowe 1] | ||
+ | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/20038412 Badania korpusowe 2] | ||
+ | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/21535590 Badania korpusowe 3] | ||
+ | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/21535594 Konceptualizacja, operacjonalizacja] | ||
+ | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/27055934 Narzędzia badawcze] | ||
+ | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/27055990 Wnioskowania] |
Aktualna wersja
Statystyka (JK) | Socjolingwistyka | Seminarium 2014 |
[edytuj] Metodologia językoznawstwa w praktyce
- Strona z tekstami i zadaniami (dostępna po zalogowaniu i wyborze odpowiedniego kursu)
- hasło: metodologia
- Wprowadzenie
- Co to jest nauka?
- Badania eksperymentalne
- Badania ankietowe
- Badanie tekstu
- na następne zajęcia czytamy:
- wszyscy:185-191 (bez 4.1) oraz 210 (od 7) do 218
- Panie:191 (od 4.1) do 197
- Panowie: 198 - 210 (do 7)
- na następne zajęcia czytamy:
- Badania korpusowe 1
- Badania korpusowe 2
- Badania korpusowe 3
- Konceptualizacja, operacjonalizacja
- Narzędzia badawcze
- Wnioskowania