Victoria Kamasa - Dydaktyka
From Zakład Logiki Stosowanej
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 13:14, 23 lis 2010 (edytuj) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→Naukoznawstwo) ← Poprzednia edycja |
Wersja z dnia 14:18, 29 lis 2010 (edytuj) (undo) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→Statystyka) Następna edycja → |
||
Linia 42: | Linia 42: | ||
* [[Media: Proces_badawczy.pdf| Etapy procesu badawczego. ]] | * [[Media: Proces_badawczy.pdf| Etapy procesu badawczego. ]] | ||
* [[Media: Problem badawczy_eksplikacja.pdf| Problem badawczy, eksplikacja, operacjonalizacja, przygotowanie narzędzi, pilotaż. ]] | * [[Media: Problem badawczy_eksplikacja.pdf| Problem badawczy, eksplikacja, operacjonalizacja, przygotowanie narzędzi, pilotaż. ]] | ||
+ | * [[Media:Stat_25xi09.pdf| Zmienne. ]] | ||
+ | * [[Media:Stat_16xii09.pdf| Dobór próby. ]] | ||
==Archiwum== | ==Archiwum== |
Wersja z dnia 14:18, 29 lis 2010
CV | Badania | Dydaktyka | Publikacje | Teksty on line
Spis treści |
Zajęcia 2010-2011
Naukoznawstwo
- 3 pytania o naukoznawstwo
- Obiektywizm w nauce.
- Założenia filozoficzne w nauce.
- Językowy obraz świata i kultura. Zarys koncepcji badawczej. Tekst na następne zajecia.
- Założenia metodologiczne a praktyka.
- Badania ilościowe a badania jakościowe.
- Paradygmat.
PARADYGMATY W JĘZYKOZNAWSTWIE:
Filozofia z elementami logiki
WYNIKI KOLOKWIUM:
- Grupa A (środa 8.00)
- Grupa D (czwartek 15.30)
- Tautologie, kontrtautologie i zbiory zdań semantycznie sprzecznych w KRZ
- Wnioskowanie w KRZ
- Zadania - KRZ
Statystyka
- Sylabus
- Wprowadzenie
- Statystyka opisowa. Rozumienie danych.
- Statystyka indukcyjna. Rozumienie danych.
- Wyniki kolokwium.
- Etapy procesu badawczego.
- Problem badawczy, eksplikacja, operacjonalizacja, przygotowanie narzędzi, pilotaż.
- Zmienne.
- Dobór próby.