Victoria Kamasa - Dydaktyka
From Zakład Logiki Stosowanej
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 14:18, 15 lis 2010 (edytuj) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→Statystyka) ← Poprzednia edycja |
Wersja z dnia 13:13, 23 lis 2010 (edytuj) (undo) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→Naukoznawstwo) Następna edycja → |
||
Linia 19: | Linia 19: | ||
* [[Media: Badania ilościowe a badania jakościowe.pdf| Badania ilościowe a badania jakościowe.]] | * [[Media: Badania ilościowe a badania jakościowe.pdf| Badania ilościowe a badania jakościowe.]] | ||
* [[Media: Paradygmat.pdf| Paradygmat.]] | * [[Media: Paradygmat.pdf| Paradygmat.]] | ||
+ | ''PARADYGMATY W JĘZYKOZNAWSTWIE: | ||
+ | *[http://www.slideshare.net/Linguist/strukturalizm2010| Strukturalizm - dr Konrad Juszczyk] | ||
==Filozofia z elementami logiki== | ==Filozofia z elementami logiki== |
Wersja z dnia 13:13, 23 lis 2010
CV | Badania | Dydaktyka | Publikacje | Teksty on line
Spis treści |
Zajęcia 2010-2011
Naukoznawstwo
- 3 pytania o naukoznawstwo
- Obiektywizm w nauce.
- Założenia filozoficzne w nauce.
- Językowy obraz świata i kultura. Zarys koncepcji badawczej. Tekst na następne zajecia.
- Założenia metodologiczne a praktyka.
- Badania ilościowe a badania jakościowe.
- Paradygmat.
PARADYGMATY W JĘZYKOZNAWSTWIE:
Filozofia z elementami logiki
WYNIKI KOLOKWIUM:
- Grupa A (środa 8.00)
- Grupa D (czwartek 15.30)
- Tautologie, kontrtautologie i zbiory zdań semantycznie sprzecznych w KRZ
- Wnioskowanie w KRZ
- Zadania - KRZ
Statystyka
- Sylabus
- Wprowadzenie
- Statystyka opisowa. Rozumienie danych.
- Statystyka indukcyjna. Rozumienie danych.
- Wyniki kolokwium.
- Etapy procesu badawczego.
- Problem badawczy, eksplikacja, operacjonalizacja, przygotowanie narzędzi, pilotaż.