Victoria Kamasa - Dydaktyka
From Zakład Logiki Stosowanej
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 14:07, 30 lis 2010 (edytuj) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→Filozofia z elementami logiki) ← Poprzednia edycja |
Wersja z dnia 14:13, 30 lis 2010 (edytuj) (undo) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→Filozofia z elementami logiki) Następna edycja → |
||
Linia 32: | Linia 32: | ||
* [[Media: Tauto_niesprz.pdf| Tautologie, kontrtautologie i zbiory zdań semantycznie sprzecznych w KRZ]] | * [[Media: Tauto_niesprz.pdf| Tautologie, kontrtautologie i zbiory zdań semantycznie sprzecznych w KRZ]] | ||
* [[Media: Wniosk.pdf| Wnioskowanie w KRZ ]] | * [[Media: Wniosk.pdf| Wnioskowanie w KRZ ]] | ||
+ | * [http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=sylogizmy-101130080954-phpapp01&stripped_title=sylogizmy&userName=VictoriaKamasa| Sylogizmy.] | ||
* [http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=krzzadania-101130080023-phpapp01&stripped_title=krz-zadania&userName=VictoriaKamasa| Zadania - KRZ ] | * [http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=krzzadania-101130080023-phpapp01&stripped_title=krz-zadania&userName=VictoriaKamasa| Zadania - KRZ ] | ||
* [http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=sylogizmyzadania-101130074341-phpapp02&stripped_title=sylogizmy-zadania&userName=VictoriaKamasa| Zadania - sylogizmy] | * [http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=sylogizmyzadania-101130074341-phpapp02&stripped_title=sylogizmy-zadania&userName=VictoriaKamasa| Zadania - sylogizmy] | ||
+ | |||
+ | <div style="width:425px" id="__ss_5980928"><strong style="display:block;margin:12px 0 4px"><a href="http://www.slideshare.net/VictoriaKamasa/sylogizmy" title="Sylogizmy">Sylogizmy</a></strong><object id="__sse5980928" width="425" height="355"><param name="movie" value="http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=sylogizmy-101130080954-phpapp01&stripped_title=sylogizmy&userName=VictoriaKamasa" /><param name="allowFullScreen" value="true"/><param name="allowScriptAccess" value="always"/><embed name="__sse5980928" src="http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=sylogizmy-101130080954-phpapp01&stripped_title=sylogizmy&userName=VictoriaKamasa" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="355"></embed></object><div style="padding:5px 0 12px">View more <a href="http://www.slideshare.net/">presentations</a> from <a href="http://www.slideshare.net/VictoriaKamasa">Victoria Kamasa</a>.</div></div> | ||
==Statystyka== | ==Statystyka== |
Wersja z dnia 14:13, 30 lis 2010
CV | Badania | Dydaktyka | Publikacje | Teksty on line
Spis treści |
Zajęcia 2010-2011
Naukoznawstwo
- 3 pytania o naukoznawstwo
- Obiektywizm w nauce.
- Założenia filozoficzne w nauce.
- Językowy obraz świata i kultura. Zarys koncepcji badawczej. Tekst na następne zajecia.
- Założenia metodologiczne a praktyka.
- Badania ilościowe a badania jakościowe.
- Paradygmat.
PARADYGMATY W JĘZYKOZNAWSTWIE:
Filozofia z elementami logiki
WYNIKI KOLOKWIUM:
- Grupa A (środa 8.00)
- Grupa D (czwartek 15.30)
- Tautologie, kontrtautologie i zbiory zdań semantycznie sprzecznych w KRZ
- Wnioskowanie w KRZ
- Sylogizmy.
- Zadania - KRZ
- Zadania - sylogizmy
<a href="http://www.slideshare.net/VictoriaKamasa/sylogizmy" title="Sylogizmy">Sylogizmy</a><object id="__sse5980928" width="425" height="355"><param name="movie" value="http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=sylogizmy-101130080954-phpapp01&stripped_title=sylogizmy&userName=VictoriaKamasa" /><param name="allowFullScreen" value="true"/><param name="allowScriptAccess" value="always"/><embed name="__sse5980928" src="http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=sylogizmy-101130080954-phpapp01&stripped_title=sylogizmy&userName=VictoriaKamasa" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="355"></embed></object>
View more <a href="http://www.slideshare.net/">presentations</a> from <a href="http://www.slideshare.net/VictoriaKamasa">Victoria Kamasa</a>.
Statystyka
- Sylabus
- Wprowadzenie
- Statystyka opisowa. Rozumienie danych.
- Statystyka indukcyjna. Rozumienie danych.
- Wyniki kolokwium.
- Etapy procesu badawczego.
- Problem badawczy, eksplikacja, operacjonalizacja, przygotowanie narzędzi, pilotaż.
- Zmienne.
- Dobór próby.
REMAT+ - spotkania dla doktorantów
- Bruner - Ontogeneza aktów mowy.
- Bruner - prezentacja
- P.Boudrieu - Language and symbolic power. Fragment
- Pierre Baourdieu - prezentacja
następne spotkania
- 16.12
- 06.01
- 20.01