Victoria Kamasa - Metodologia językoznawstwa w praktyce
From Zakład Logiki Stosowanej
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 09:48, 9 cze 2014 (edytuj) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→Metodologia językoznawstwa w praktyce) ← Poprzednia edycja |
Aktualna wersja (09:48, 9 cze 2014) (edytuj) (undo) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→Metodologia językoznawstwa w praktyce) |
||
Linia 22: | Linia 22: | ||
*[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/21535594 Konceptualizacja, operacjonalizacja] | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/21535594 Konceptualizacja, operacjonalizacja] | ||
*[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/27055934 Narzędzia badawcze] | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/27055934 Narzędzia badawcze] | ||
- | *[www.slideshare.net/slideshow/embed_code/27055990 Wnioskowania] | + | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/27055990 Wnioskowania] |
Aktualna wersja
Statystyka (JK) | Socjolingwistyka | Seminarium 2014 |
[edytuj] Metodologia językoznawstwa w praktyce
- Strona z tekstami i zadaniami (dostępna po zalogowaniu i wyborze odpowiedniego kursu)
- hasło: metodologia
- Wprowadzenie
- Co to jest nauka?
- Badania eksperymentalne
- Badania ankietowe
- Badanie tekstu
- na następne zajęcia czytamy:
- wszyscy:185-191 (bez 4.1) oraz 210 (od 7) do 218
- Panie:191 (od 4.1) do 197
- Panowie: 198 - 210 (do 7)
- na następne zajęcia czytamy:
- Badania korpusowe 1
- Badania korpusowe 2
- Badania korpusowe 3
- Konceptualizacja, operacjonalizacja
- Narzędzia badawcze
- Wnioskowania