Victoria Kamasa - Statystyka JK
From Zakład Logiki Stosowanej
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 11:53, 2 cze 2014 (edytuj) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→SEMESTR LETNI) ← Poprzednia edycja |
Aktualna wersja (14:56, 5 cze 2014) (edytuj) (undo) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→SEMESTR LETNI) |
||
(2 intermediate revisions not shown.) | |||
Linia 23: | Linia 23: | ||
*[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/34617306 Kolokacje] | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/34617306 Kolokacje] | ||
*[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/35382154 Słowa kluczowe] | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/35382154 Słowa kluczowe] | ||
+ | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/35382231 Podsumowanie] | ||
+ | **[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/35382283 Prezentacje projektów badawczych] | ||
+ | **[[Media: StatJK24_podsumowanie.xls | Podsumowanie (dane do Moodla)]] | ||
===SEMESTR ZIMOWY=== | ===SEMESTR ZIMOWY=== |
Aktualna wersja
Statystyka (JiNoI) | Socjolingwistyka
[edytuj] SEMESTR LETNI
- Wielkość efektu, moc testu
- ANOVA
- Korelacje
- Analiza regresji. Wprowadzenie
- Ćwiczenia
- Testy nieparametryczne
- Baza danych na zajecia
- formuła do rangowania w arkuszu antonimy: =POZYCJA(A2;$A$2:$E$16;1)+((ILE.LICZB($A$2:$E$16)+1-POZYCJA(A2;$A$2:$E$16;0)-POZYCJA(A2;$A$2:$E$16;1))/2)
- Podsumowanie
- Projekt obliczeniowy - opis
- Dane do projektu obliczeniowego
- Większość tekstów na Moodle jest obecnie otwartych. Zapraszam do uzupełnienia braku. Na przykład do połowy maja.
- Statystyka w korpusach - wprowadzenie
- Kolokacje
- Słowa kluczowe
- Podsumowanie
[edytuj] SEMESTR ZIMOWY
- Wprowadzenie
- Typy zmiennych. Część 1
- Typy zmiennych. Część 2
- Dobór próby. Część 1
- Dobór próby. Część 2
- Statystyka opisowa a statystyka indukcyjna
- Prezentacja danych
- Miary tendencji centralnej
- Miary zmienności
- Wprowadzenie do testowania hipotez
- Rozkład normalny i inne rozkłady
- Testy dla jednej i dwóch średnich, dla grup zależnych i niezależnych
- Obliczenia z zajęć (proszę zwrócić uwagę na funkcje użyte w poszczególnych obliczeniach)
- Baza danych na zajecia