Victoria Kamasa - Dydaktyka
From Zakład Logiki Stosowanej
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 14:57, 29 lis 2010 (edytuj) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→REMAT+ - spotkania dla doktorantów) ← Poprzednia edycja |
Wersja z dnia 13:55, 30 lis 2010 (edytuj) (undo) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→Filozofia z elementami logiki) Następna edycja → |
||
Linia 33: | Linia 33: | ||
* [[Media: Wniosk.pdf| Wnioskowanie w KRZ ]] | * [[Media: Wniosk.pdf| Wnioskowanie w KRZ ]] | ||
* [[Media: Log_KRZ_zad.pdf| Zadania - KRZ ]] | * [[Media: Log_KRZ_zad.pdf| Zadania - KRZ ]] | ||
+ | * [http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=sylogizmyzadania-101130074756-phpapp01&stripped_title=sylogizmy-zadania-5980780&userName=VictoriaKamasa| Sylogizmy - zadania] | ||
==Statystyka== | ==Statystyka== |
Wersja z dnia 13:55, 30 lis 2010
CV | Badania | Dydaktyka | Publikacje | Teksty on line
Spis treści |
Zajęcia 2010-2011
Naukoznawstwo
- 3 pytania o naukoznawstwo
- Obiektywizm w nauce.
- Założenia filozoficzne w nauce.
- Językowy obraz świata i kultura. Zarys koncepcji badawczej. Tekst na następne zajecia.
- Założenia metodologiczne a praktyka.
- Badania ilościowe a badania jakościowe.
- Paradygmat.
PARADYGMATY W JĘZYKOZNAWSTWIE:
Filozofia z elementami logiki
WYNIKI KOLOKWIUM:
- Grupa A (środa 8.00)
- Grupa D (czwartek 15.30)
- Tautologie, kontrtautologie i zbiory zdań semantycznie sprzecznych w KRZ
- Wnioskowanie w KRZ
- Zadania - KRZ
- Sylogizmy - zadania
Statystyka
- Sylabus
- Wprowadzenie
- Statystyka opisowa. Rozumienie danych.
- Statystyka indukcyjna. Rozumienie danych.
- Wyniki kolokwium.
- Etapy procesu badawczego.
- Problem badawczy, eksplikacja, operacjonalizacja, przygotowanie narzędzi, pilotaż.
- Zmienne.
- Dobór próby.
REMAT+ - spotkania dla doktorantów
- Bruner - Ontogeneza aktów mowy.
- Bruner - prezentacja
- P.Boudrieu - Language and symbolic power. Fragment
- Pierre Baourdieu - prezentacja
następne spotkania
- 16.12
- 06.01
- 20.01