Victoria Kamasa - Dydaktyka
From Zakład Logiki Stosowanej
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 14:04, 15 lis 2010 (edytuj) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→Filozofia z elementami logiki) ← Poprzednia edycja |
Wersja z dnia 14:09, 15 lis 2010 (edytuj) (undo) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→Filozofia z elementami logiki) Następna edycja → |
||
Linia 30: | Linia 30: | ||
* [[Media: Tauto_niesprz.pdf| Tautologie, kontrtautologie i zbiory zdań semantycznie sprzecznych w KRZ]] | * [[Media: Tauto_niesprz.pdf| Tautologie, kontrtautologie i zbiory zdań semantycznie sprzecznych w KRZ]] | ||
* [[Media: Wniosk.pdf| Wnioskowanie w KRZ ]] | * [[Media: Wniosk.pdf| Wnioskowanie w KRZ ]] | ||
+ | * [[Media: Log_KRZ_zad.pdf| Zadania - KRZ ]] | ||
==Statystyka== | ==Statystyka== |
Wersja z dnia 14:09, 15 lis 2010
CV | Badania | Dydaktyka | Publikacje | Teksty on line
Spis treści |
Zajęcia 2010-2011
Naukoznawstwo
- 3 pytania o naukoznawstwo
- Obiektywizm w nauce.
- Założenia filozoficzne w nauce.
- Językowy obraz świata i kultura. Zarys koncepcji badawczej. Tekst na następne zajecia.
- Założenia metodologiczne a praktyka.
- Badania ilościowe a badania jakościowe.
- Paradygmat.
Filozofia z elementami logiki
WYNIKI KOLOKWIUM:
- Grupa A (środa 8.00)
- Grupa D (czwartek 15.30)
- Tautologie, kontrtautologie i zbiory zdań semantycznie sprzecznych w KRZ
- Wnioskowanie w KRZ
- Zadania - KRZ
Statystyka
- Sylabus
- Wprowadzenie
- Statystyka opisowa. Rozumienie danych.
- Statystyka indukcyjna. Rozumienie danych.
- Wyniki kolokwium.