Victoria Kamasa - Dydaktyka
From Zakład Logiki Stosowanej
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 09:49, 22 paź 2010 (edytuj) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→Naukoznawstwo) ← Poprzednia edycja |
Wersja z dnia 10:17, 22 paź 2010 (edytuj) (undo) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→Statystyka) Następna edycja → |
||
Linia 26: | Linia 26: | ||
* [[Media: Stat_syl10_stud.pdf| Sylabus ]] | * [[Media: Stat_syl10_stud.pdf| Sylabus ]] | ||
* [[Media: Stat_07x09.pdf| Wprowadzenie ]] | * [[Media: Stat_07x09.pdf| Wprowadzenie ]] | ||
- | + | * [[Media: Stat_151007.pdf| Statystyka opisowa. Rozumienie danych. ]] | |
+ | * [[Media: Stat_indu_rozum.pdf| Statystyka indukcyjna. Rozumienie danych. ]] | ||
==Archiwum== | ==Archiwum== |
Wersja z dnia 10:17, 22 paź 2010
CV | Badania | Dydaktyka | Publikacje | Teksty on line
Spis treści |
Zajęcia 2010-2011
Naukoznawstwo
- 3 pytania o naukoznawstwo
- Obiektywizm w nauce.
- Założenia filozoficzne w nauce.
- Językowy obraz świata i kultura. Zarys koncepcji badawczej. Tekst na następne zajecia.
Filozofia z elementami logiki
Statystyka
- Sylabus
- Wprowadzenie
- Statystyka opisowa. Rozumienie danych.
- Statystyka indukcyjna. Rozumienie danych.