Jerzy Pogonowski - Wstęp do Matematyki
From Zakład Logiki Stosowanej
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 14:27, 20 lut 2015 (edytuj) Pogonowski (Dyskusja | wkład) (→Wstęp do Matematyki) ← Poprzednia edycja |
Wersja z dnia 14:28, 20 lut 2015 (edytuj) (undo) Pogonowski (Dyskusja | wkład) (→Wstęp do Matematyki) Następna edycja → |
||
Linia 16: | Linia 16: | ||
[[Image: smile4.jpg|center|frame|Strona w likwidacji.]] | [[Image: smile4.jpg|center|frame|Strona w likwidacji.]] | ||
- | Materiały dydaktyczne przeniesiono TUTAJ. | + | Materiały dydaktyczne przeniesiono [http://logic.amu.edu.pl/index.php/Jerzy_Pogonowski_-_Logika_Matematyczna '''TUTAJ''']. |
- | + | ||
- | *[[Media: wstepmat01.pdf | 1. Zbiory, relacje, funkcje. Pojęcie nieskończoności. ]] | + | |
- | *[[Media: wstepmat02.pdf | 2. Własności relacji. ]] | + | |
- | *[[Media: wstepmat03.pdf | 3. Ważne typy relacji. ]] | + | |
- | *[[Media: wstepmat04.pdf | 4. Liczby kardynalne. ]] | + | |
- | + | ||
- | *5. Sprawdzian I. | + | |
- | + | ||
- | *6. Struktury relacyjne i morfizmy. | + | |
- | *7. Operacje na strukturach. | + | |
- | *8. Ważne typy struktur. | + | |
- | *9. Przestrzenie z miarą. Prawdopodobieństwo. | + | |
- | + | ||
- | *10. Sprawdzian II. | + | |
- | + | ||
- | *11. Porządki i kraty. | + | |
- | *12. Drzewa. | + | |
- | *13. Indukcja. | + | |
- | *14. Rekurencja. | + | |
- | + | ||
- | *15. Sprawdzian III. | + | |
- | + | ||
- | *[[Media: wstepmatdod01.pdf | Dodatek 1. Aksjomaty teorii mnogości Zermelo-Fraenkla. ]] | + | |
- | *[[Media: wstepmatdod02.pdf | Dodatek 2. Wybrane prawa rachunku zbiorów. ]] | + | |
- | *[[Media: wstepmatdod03.pdf | Dodatek 3. Wybrane prawa rachunku relacji. ]] | + | |
- | *[[Media: wstepmatdod04.pdf | Dodatek 4. Ćwiczenia lingwistyczne dot. rachunku relacji. ]] | + | |
[[Category:Pracownicy]] | [[Category:Pracownicy]] | ||
[[Category:Dydaktyka]] | [[Category:Dydaktyka]] |
Wersja z dnia 14:28, 20 lut 2015
Spis treści |
CV | Badania | Posługa dydaktyczna | Publikacje | Teksty on line
Wstęp do Matematyki
Materiały dydaktyczne przeniesiono TUTAJ.