Victoria Kamasa - Socjolingwistyka
From Zakład Logiki Stosowanej
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 19:30, 17 maj 2013 (edytuj) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→SEMESTR LETNI) ← Poprzednia edycja |
Wersja z dnia 19:32, 17 maj 2013 (edytuj) (undo) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→SEMESTR LETNI) Następna edycja → |
||
Linia 27: | Linia 27: | ||
*[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc18jos-120327095509-phpapp02&stripped_title=soc18-jos&userName=VictoriaKamasa ''Tę żabę trzeba zjeść'' Językowy obraz żaby] | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc18jos-120327095509-phpapp02&stripped_title=soc18-jos&userName=VictoriaKamasa ''Tę żabę trzeba zjeść'' Językowy obraz żaby] | ||
**[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc18joszad-120426024430-phpapp01&stripped_title=soc18-jos-zad&userName=VictoriaKamasa Zadania do tekstu] | **[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc18joszad-120426024430-phpapp01&stripped_title=soc18-jos-zad&userName=VictoriaKamasa Zadania do tekstu] | ||
- | **[[Media:Socjo_Boroditsky.pdf|''Tekst na następne zajęcia - informacje, kto co czyta na końcu prezentacji'']] | + | **[[Media:Socjo_Boroditsky.pdf|''Tekst na następne zajęcia - EKSPERYMENT 1: Dawid S., Ania, Sylwia EKSPERYMENT 2: Dawid M., Jessica, Anita EKSPERYMENT 3: Tytus, Manuela, Patrycja'']] |
===SEMESTR ZIMOWY=== | ===SEMESTR ZIMOWY=== |
Wersja z dnia 19:32, 17 maj 2013
Logika | Statystyka | Praktyczna metodologia... | Socjolingwistyka | Seminarium 2013
SOCJOLINGWISTYKA
SEMESTR LETNI
- Spotkania językowe
- Tekst na następne zajęcia
- Wszyscy: części 1,2,4,6
- Panie: części 3.1, 3.2, 3.3, 3.4,5
- Panowie: części 3.5, 3.6, 3.7,4
- Tekst na następne zajęcia
- Pidżin arabskiego
- Język-myśl-kultura
- Whorf - Uniwersum Indian
- Wierzbicka - Różne kultury, różne języki, różne akty mowy
- Tę żabę trzeba zjeść Językowy obraz żaby
SEMESTR ZIMOWY
- Wprowadzenie
- Joshua A. Fismann Socjologia języka
- Uwagi i przemyślenia na temat współczesnej socjolingwistyki...
- Odmiany języka
- Odmiany języka
- Socjolekt alumnów
- Socjolekt cyklistów
- W.Labov - Fonologiczne korelaty stratyfikacji społecznej
- Kod ograniczony i kod rozbudowany - teoria B. Bernsteina
- Zadania do tekstu
- Żartobliwa ilustracja po angielsku
- Tekst na następne zajęcia
- Tekst na następne zajęcia
- wszyscy - wprowadzenie i konkluzja
- Panie - charakterystyka poszczególnych pól leksyklanych
- Panowie - charakterystyka wyrażeń uznawanych za typowe ze względu na płeć
- Język kobiet i mężczyzn
- Przedświąteczna przygoda leksykalna...
- Zadania do tekstu
- Garść przykładowych tekstów o gwarach