Victoria Kamasa - Socjolingwistyka
From Zakład Logiki Stosowanej
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 09:17, 24 lis 2011 (edytuj) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→SOCJOLINGWISTYKA) ← Poprzednia edycja |
Aktualna wersja (11:08, 10 cze 2014) (edytuj) (undo) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→SEMESTR LETNI) |
||
(98 intermediate revisions not shown.) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | [[Victoria Kamasa - Logika|Logika]] | | ||
[[Victoria Kamasa - Statystyka|Statystyka]] | | [[Victoria Kamasa - Statystyka|Statystyka]] | | ||
- | [[Victoria Kamasa - Praktyczna metodologia...|Praktyczna metodologia...]] | | + | [[Victoria Kamasa - Statystyka_JK|Statystyka (JK)]] | |
- | [[Victoria Kamasa - Socjolingwistyka|Socjolingwistyka]] | + | |
---- | ---- | ||
==SOCJOLINGWISTYKA== | ==SOCJOLINGWISTYKA== | ||
+ | [[Media: Soc_stat14.pdf| Zaliczenia tekstów]] | ||
+ | ===SEMESTR LETNI=== | ||
+ | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc17wierzbicka-120327095506-phpapp01&stripped_title=soc17-wierzbicka&userName=VictoriaKamasa Wierzbicka - Różne kultury, różne języki, różne akty mowy] | ||
+ | **[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc17wierzbickazad-120327095451-phpapp02&stripped_title=soc17-wierzbicka-zad&userName=VictoriaKamasa Zadania do tekstu] | ||
+ | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc16whorf-120327100101-phpapp01&stripped_title=soc16-whorf&userName=VictoriaKamasa Whorf - Uniwersum Indian] | ||
+ | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc18jos-120327095509-phpapp02&stripped_title=soc18-jos&userName=VictoriaKamasa ''Tę żabę trzeba zjeść'' Językowy obraz żaby] | ||
+ | **[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc18joszad-120426024430-phpapp01&stripped_title=soc18-jos-zad&userName=VictoriaKamasa Zadania do tekstu] | ||
+ | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc19borodicky-120426022112-phpapp01&stripped_title=soc19-borodicky&userName=VictoriaKamasa Język a myślenie. Czasy w chińskim] | ||
+ | **[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc19borodickyzad-120426025047-phpapp01&stripped_title=soc19-borodicky-zad&userName=VictoriaKamasa Zadania do tekstu] | ||
+ | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc21sowamidzyludmi-120426022124-phpapp02&stripped_title=soc21-sowa-midzy-ludmi&userName=VictoriaKamasa Słowa między ludźmi] | ||
+ | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc22niemylosoniu-120426031209-phpapp01&stripped_title=soc22-nie-myl-o-soniu&userName=VictoriaKamasa Nie myśl o słoniu!] | ||
+ | **[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc21lakoffzad-120426023437-phpapp02&stripped_title=soc21-lakoff-zad&userName=VictoriaKamasa Zadania do tekstu] | ||
+ | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/35691481 Strategie asekuracyjne w tekstach naukowych] | ||
+ | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/35691474 Krytyczna Analiza Dyskursu] | ||
+ | |||
+ | ===SEMESTR ZIMOWY=== | ||
*[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=socjolingwistyka-111007115316-phpapp02&stripped_title=socjwpr&userName=VictoriaKamasa Wprowadzenie] | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=socjolingwistyka-111007115316-phpapp02&stripped_title=socjwpr&userName=VictoriaKamasa Wprowadzenie] | ||
+ | **[[Media:Soc_Fishman.pdf |''Tekst na następne zajecia'']] | ||
+ | ** klucz potrzebny przy rejestracji na platformie Moodle: '''socjolingwistyka''' | ||
*[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=socj2fishman-111017075414-phpapp01&stripped_title=socj2-fishman-9731063&userName=VictoriaKamasa Joshua A. Fismann ''Socjologia języka''] | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=socj2fishman-111017075414-phpapp01&stripped_title=socj2-fishman-9731063&userName=VictoriaKamasa Joshua A. Fismann ''Socjologia języka''] | ||
**[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=fishmanzadania-111017075415-phpapp02&stripped_title=fishman-zadania&userName=VictoriaKamasa ''Zadania do tekstu''] | **[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=fishmanzadania-111017075415-phpapp02&stripped_title=fishman-zadania&userName=VictoriaKamasa ''Zadania do tekstu''] | ||
- | **[[Media: Soc_recenzja.pdf|''tekst na następne zajęcia'']] | ||
*[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=refleksjenadsocjolngw-111024032354-phpapp02&stripped_title=refleksje-nad-socjolngw&userName=VictoriaKamasa Uwagi i przemyślenia na temat współczesnej socjolingwistyki...] | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=refleksjenadsocjolngw-111024032354-phpapp02&stripped_title=refleksje-nad-socjolngw&userName=VictoriaKamasa Uwagi i przemyślenia na temat współczesnej socjolingwistyki...] | ||
**[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc3pawlzad-111024032406-phpapp02&stripped_title=soc3-pawl-zad&userName=VictoriaKamasa Zadania do tekstu] | **[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc3pawlzad-111024032406-phpapp02&stripped_title=soc3-pawl-zad&userName=VictoriaKamasa Zadania do tekstu] | ||
- | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/9936862 Odmiany języka] | + | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/10010085 Odmiany języka] |
*[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/10010083 Socjolekt alumnów] | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/10010083 Socjolekt alumnów] | ||
**[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/10010087 Zadania do tekstu] | **[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/10010087 Zadania do tekstu] | ||
- | **[[Media:Soc_cykliści.pdf|''Tekst na następne zajęcia'']] | ||
*[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc6cyklici-111114073546-phpapp02&stripped_title=soc6-cyklici&userName=VictoriaKamasa Socjolekt cyklistów] | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc6cyklici-111114073546-phpapp02&stripped_title=soc6-cyklici&userName=VictoriaKamasa Socjolekt cyklistów] | ||
- | **[[Media:Soc_Labov.pdf|''Tekst na następne zajęcia'']] | + | **[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc6cyklicizad-120222043153-phpapp02&stripped_title=soc6-cyklici-zad&userName=VictoriaKamasa ''Zadania do tekstu''] |
*[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/10215769 W.Labov - ''Fonologiczne korelaty stratyfikacji społecznej''] | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/10215769 W.Labov - ''Fonologiczne korelaty stratyfikacji społecznej''] | ||
**[http://www.revel.inf.br/site2007/_pdf/9/entrevistas/revel_9_interview_labov.pdf Krótki wywiad z Labovem] | **[http://www.revel.inf.br/site2007/_pdf/9/entrevistas/revel_9_interview_labov.pdf Krótki wywiad z Labovem] | ||
**[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/10215776 Zadania do tekstu] | **[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/10215776 Zadania do tekstu] | ||
- | **[http://www.4shared.com/document/A7DGSx7S/soc_Bernstein.html''Tekst na następne zajęcia - B.Bernstein''] | + | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc8bernstein-111124103835-phpapp01&stripped_title=soc8-bernstein&userName=VictoriaKamasa Kod ograniczony i kod rozbudowany - teoria B. Bernsteina] |
- | *[Kod ograniczony i kod rozbudowany - teoria B. Bernsteina] | + | **[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc8bernsteinzad-120222040617-phpapp01&stripped_title=soc8-bernstein-zad&userName=VictoriaKamasa ''Zadania do tekstu''] |
** [http://www.youtube.com/watch?v=0opkSG0mfBQ&feature=related ''Żartobliwa ilustracja po angielsku''] | ** [http://www.youtube.com/watch?v=0opkSG0mfBQ&feature=related ''Żartobliwa ilustracja po angielsku''] | ||
- | **[http://www.4shared.com/document/oNgAb0qZ/pic_2011-10-27_154144.html ''Tekst na następne zajęcia''] | + | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc11przedwiteczna-111215081940-phpapp02&stripped_title=soc11-przedwiteczna&userName=VictoriaKamasa Przedświąteczna przygoda leksykalna...] |
- | ***''wszyscy - wprowadzenie i konkluzja'' | + | **[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc11przedwitecznazad-120222041216-phpapp01&stripped_title=soc11-przedwiteczna-zad&userName=VictoriaKamasa ''Zadania do tekstu''] |
- | ***''Panie - charakterystyka poszczególnych pól leksyklanych'' | + | *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc9jezykkobietimczyzn-111202071423-phpapp02&stripped_title=soc9-jezyk-kobietimczyzn&userName=VictoriaKamasa Język kobiet i mężczyzn] |
- | ***''Panowie - charakterystyka wyrażeń uznawanych za typowe ze względu na płeć'' | + | **[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=soc9jezykkobietimczyznzad-120222040612-phpapp01&stripped_title=soc9-jezyk-kobietimczyznzad&userName=VictoriaKamasa ''Zadania do tekstu''] |
+ | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/30335387 Jak przygotować prezentację o socjolekcie] | ||
+ | *[https://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/11831507 Język-myśl-kultura] |
Aktualna wersja
Statystyka | Statystyka (JK) |
[edytuj] SOCJOLINGWISTYKA
[edytuj] SEMESTR LETNI
- Wierzbicka - Różne kultury, różne języki, różne akty mowy
- Whorf - Uniwersum Indian
- Tę żabę trzeba zjeść Językowy obraz żaby
- Język a myślenie. Czasy w chińskim
- Słowa między ludźmi
- Nie myśl o słoniu!
- Strategie asekuracyjne w tekstach naukowych
- Krytyczna Analiza Dyskursu
[edytuj] SEMESTR ZIMOWY
- Wprowadzenie
- Tekst na następne zajecia
- klucz potrzebny przy rejestracji na platformie Moodle: socjolingwistyka
- Joshua A. Fismann Socjologia języka
- Uwagi i przemyślenia na temat współczesnej socjolingwistyki...
- Odmiany języka
- Socjolekt alumnów
- Socjolekt cyklistów
- W.Labov - Fonologiczne korelaty stratyfikacji społecznej
- Kod ograniczony i kod rozbudowany - teoria B. Bernsteina
- Przedświąteczna przygoda leksykalna...
- Język kobiet i mężczyzn
- Jak przygotować prezentację o socjolekcie
- Język-myśl-kultura