Victoria Kamasa - Metodologia językoznawstwa w praktyce
From Zakład Logiki Stosowanej
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 16:43, 20 maj 2013 (edytuj) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→Metodologia językoznawstwa w praktyce) ← Poprzednia edycja |
Wersja z dnia 11:10, 10 paź 2013 (edytuj) (undo) Kamasa (Dyskusja | wkład) Następna edycja → |
||
Linia 22: | Linia 22: | ||
*[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/21535590 Badania korpusowe 3] | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/21535590 Badania korpusowe 3] | ||
*[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/21535594 Konceptualizacja, operacjonalizacja] | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/21535594 Konceptualizacja, operacjonalizacja] | ||
+ | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/27055934 Narzędzia badawcze] |
Wersja z dnia 11:10, 10 paź 2013
Logika | Statystyka | Praktyczna metodologia... | Socjolingwistyka | Seminarium 2013 | Wprowadzenie do Krytycznej Analizy Dyskursu
Metodologia językoznawstwa w praktyce
- Strona z tekstami i zadaniami (dostępna po zalogowaniu i wyborze odpowiedniego kursu)
- Wprowadzenie
- Co to jest nauka?
- Badania eksperymentalne
- Badania ankietowe
- Badanie tekstu
- na następne zajęcia czytamy:
- wszyscy:185-191 (bez 4.1) oraz 210 (od 7) do 218
- Panie:191 (od 4.1) do 197
- Panowie: 198 - 210 (do 7)
- na następne zajęcia czytamy:
- Badania korpusowe 1
- Badania korpusowe 2
- Badania korpusowe 3
- Konceptualizacja, operacjonalizacja
- Narzędzia badawcze