Victoria Kamasa - Wprowadzenie do Krytycznej Analizy Dyskursu
From Zakład Logiki Stosowanej
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 16:46, 20 maj 2013 (edytuj) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→Wprowadzenie do Krytycznej Analizy Dyskursu) ← Poprzednia edycja |
Wersja z dnia 15:40, 23 mar 2014 (edytuj) (undo) Kamasa (Dyskusja | wkład) (→Wprowadzenie do Krytycznej Analizy Dyskursu) Następna edycja → |
||
Linia 20: | Linia 20: | ||
*[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/21535577 Wykorzystanie narzędzi językoznawstwa korpusowego w CDA] | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/21535577 Wykorzystanie narzędzi językoznawstwa korpusowego w CDA] | ||
*[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/21535581 CDA+CL - ćwiczenia praktyczne] | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/21535581 CDA+CL - ćwiczenia praktyczne] | ||
+ | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/32632601 Podejście Normana Fairclough] | ||
+ | *[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/32632602 Podsumowanie] |
Wersja z dnia 15:40, 23 mar 2014
Logika | Statystyka | Metodologia językoznawstwa... | Socjolingwistyka | Seminarium 2013 | Metodologia językoznawstwa w praktyce
Wprowadzenie do Krytycznej Analizy Dyskursu
- Strona z tekstami (dostępna po zalogowaniu, nazwa przedmiotu: Wprowadzenie do Krytycznej Analizy Dyskursu)
- Wprowadzenie do wprowadzenia
- Podejście socjokognitywne
- Podejście socjokognitywne - przykład badań
- Teksty do przeczytania i przemyślenia na następne zajęcia (pytania pomocnicze w tekście)
- Ćwiczenia praktyczne - van Dijk
- czytamy tekst do strony 77 (a nie jak na slajdach: 72)
- Podejście dyskursywno-historyczne
- Podejście dyskursywno-historyczne - przykład badań
- Ćwiczenia praktyczne - podejście dyskursywno-historyczne
- Wykorzystanie narzędzi językoznawstwa korpusowego w CDA
- CDA+CL - ćwiczenia praktyczne
- Podejście Normana Fairclough
- Podsumowanie