Site programming by Marcin Junczys-Dowmunt



 
 
 

Victoria Kamasa - Praktyczna metodologia...

From Zakład Logiki Stosowanej

(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 15:17, 22 sty 2013 (edytuj)
Kamasa (Dyskusja | wkład)
(PRAKTYCZNA METODOLOGIA BADAŃ NAD JĘZYKIEM)
← Poprzednia edycja
Wersja z dnia 09:09, 13 mar 2015 (edytuj) (undo)
Kamasa (Dyskusja | wkład)
(PRAKTYCZNA METODOLOGIA BADAŃ NAD JĘZYKIEM)
Następna edycja →
Linia 8: Linia 8:
==PRAKTYCZNA METODOLOGIA BADAŃ NAD JĘZYKIEM== ==PRAKTYCZNA METODOLOGIA BADAŃ NAD JĘZYKIEM==
*[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=wprowadzenie-110930145050-phpapp02&stripped_title=wprowadzenie-9491704&userName=VictoriaKamasa Wprowadzenie] *[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=wprowadzenie-110930145050-phpapp02&stripped_title=wprowadzenie-9491704&userName=VictoriaKamasa Wprowadzenie]
 +*[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/45789516 Co to jest nauka?]
**[http://www.inveling.amu.edu.pl/pdf/joanna_ziaja_inve10.pdf ''tekst na następne zajęcia''] **[http://www.inveling.amu.edu.pl/pdf/joanna_ziaja_inve10.pdf ''tekst na następne zajęcia'']
-*[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=metziaja-111007115210-phpapp01&stripped_title=met-ziaja&userName=VictoriaKamasa Badania eksperymentalne - przykład] 
-**[http://www.lingwistyka.uni.wroc.pl/jk/JK-13/JK13-dabrowska.pdf ''tekst na następne zajęcia''] 
-*[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=met3dbrowska-111017075921-phpapp02&stripped_title=met3-dbrowska&userName=VictoriaKamasa Badania nad językowym obrazem świata] 
-**[[Media:Met_ankietowe.pdf|''Tekst na następne zajęcia'']] 
-*[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=met4frankowska-111024032440-phpapp02&stripped_title=met4-frankowska&userName=VictoriaKamasa Badania ankietowe] 
-**[[Media:Met_jakościowa.pdf|''Tekst na następne zajęcia'']] 
-*[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/9936861 Badania jakościowe] 
-**[http://www.4shared.com/document/oNgAb0qZ/pic_2011-10-27_154144.html ''Tekst na następne zajęcia''] 
-*[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=met6schmidt-111124105457-phpapp01&stripped_title=met6-schmidt-10310706&userName=VictoriaKamasa Badania korpusowe] 
-**[[Media:Met_handke.pdf|''Tekst na następne zajęcia'']] 
-*[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=met7handke-111124104413-phpapp02&stripped_title=met7-handke&userName=VictoriaKamasa Analiza polonistyczna] 
-*[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=met8eksplikacja-111209084955-phpapp01&stripped_title=met8-eksplikacja&userName=VictoriaKamasa Eksplikacja] 
-*[http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=met9operacjproba-111209084941-phpapp01&stripped_title=met9-operacjproba&userName=VictoriaKamasa Operacjonalizacja, dobór próby] 
-*[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/15668168 Narzędzia badawcze] 
-*[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/15668194 Wnioskowania] 
-*[http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/16118479 Jak powinna wyglądać prezentacja na zakończenie zajęć] 

Wersja z dnia 09:09, 13 mar 2015

Logika | Statystyka | Praktyczna metodologia... | Socjolingwistyka


PRAKTYCZNA METODOLOGIA BADAŃ NAD JĘZYKIEM